A duhet një “fakt botërisht i ditur” të konsiderohet si i vërtetë në gazetari?
(…për ata që duan t’i hyjnë filozofisë, gazetarisë dhe komunikimit.) Përgjithësisht, marrë nga gjuha popullore, termi…
(…për ata që duan t’i hyjnë filozofisë, gazetarisë dhe komunikimit.) Përgjithësisht, marrë nga gjuha popullore, termi…
MediaLook është një portal që ofron artikuj hulumtues, investigime, analiza të thelluara dhe opinione që hedhin dritë mbi propagandën, dezinformimin, keq menaxhimin, korrupsionin dhe mungesën e transparencës të institucioneve në pushtetin gjyqsor, legjislativ, ekzekutiv e mediatik, si dhe agjencive të pavarura publike e private. Kjo faqe i kushton një hapësirë të veçantë zhvillimit të teknologjisë e platformave online dhe ndikimit të tyre në industrinë e medias tradicionale, formave të reja të produksioneve mediatike, raportimit multimedial dhe konvergimit mediatik.