e enjte, 22 maj, 2025
post
Medialeaks

Sondazh / Cili televizion besoni se raporton në mënyrë të paanëshme?

[poll id=”4″]

post
Medialeaks

Ç’po ndodh me TV-në?! Edhe botërorin “Rusi 2018” po e shohin online

Numri i personave që ndjekin Kampionatin Botëror “Rusia 2018” nga platformat online është pothuajse i barabartë…

post
Gazetari & Etikë

Editorial/ MediaLook – Kritika e medias demokratizon “pushtetin e katërt” dhe gjithë shoqërinë

Teknologjia dhe interneti, veçanërisht web 2.0 kanë transformuar modelet ekonomike të medias duke tronditur themelet e…

post
Medialeaks

Raporti i DASH / Mediat “armë” në duart e pronarëve! Gazetarët censurohen dhe s’paguhen

Përdorimi i mediave nga pronarët për interesat e tyre ekonomikë e politikë, censura dhe vonesat me…

post
Medialeaks

Raporti i BE-së / Televizionet kombëtare monopol i pak individëve, ndryshoni ligjin

Përqëndrimi i 100% të aksioneve të një televizioni me licencë kombëtare në duart e një pronari…

post
Propaganda

BIRN & RSF skanojnë median: Monopol i pak familjeve, problem reklamat e fshehta

Që nga rënia e regjimit komunist në Shqipëri më shumë se dy dekada më parë dhe…

post
Propaganda

Luku: Rama në “Provokacija”, propagandë; Nano: Ndryshe s’vijnë në emision

“Diskutimi vetëm për veshjen e kryeministrit në program është pjesë e propagandës mediatike”, – kështu është…

post
Medialeaks

Pse sot media është në krizë?

Marrëdhënia e medias me politikën, lajmi ‘bombastik’, dekriminalizimi, ofendimet e Ramës, cilësia dhe kriza që ndodhet…

post
Medialeaks

“Freedom House”: Media shqiptare pjesërisht e lirë, studiuesit analizojnë raportin

Organizata “Freedom House” sapo ka publikuar një raport mbi lirinë e shtypit në botë, ku Shqipëria…

post
Propaganda

Mpirja e publikut: Si e bombardon media me propagande politike

Media ofron lajme dhe programe politike me argumentin se qytetari shqiptar i pëlqen ato, nderkohe qe…

Rreth Nesh

MediaLook është një portal që ofron artikuj hulumtues, investigime, analiza të thelluara dhe opinione që hedhin dritë mbi propagandën, dezinformimin, keq menaxhimin, korrupsionin dhe mungesën e transparencës të institucioneve në pushtetin gjyqsor, legjislativ, ekzekutiv e mediatik, si dhe agjencive të pavarura publike e private. Kjo faqe i kushton një hapësirë të veçantë zhvillimit të teknologjisë e platformave online dhe ndikimit të tyre në industrinë e medias tradicionale, formave të reja të produksioneve mediatike, raportimit multimedial dhe konvergimit mediatik.